''''

Okej..
Nu har jag blivit grillad av mina lärare och rektorn.
Vet dock inte vem/vilka som blev grillade mest!
Jag gav mig inte och inte dom heller..
tillslut så blev det för mycket och vi började att snacka lugnt.
Jag fick som jag ville.
Har två tillfällen på mig att fixa detta och få en chans att gå ut med ett G i Svenska B..
I helvete heller att jag tänker gå ut med IG i Svenska B..
Skit snack..
Jag ska fan ge mig fan på att fixa detta.
Jag ska lyckas gå ut med ett G i Svenska B!!


Har rätt mycket att plugga på denna veckan.
Ser inte fram emot det. Men har man gett sig fan på att fixa något så gör man det nog!


Smarta lärare annars att komma och säga att man har IG i vissa ämnen.
Och har massa skit att göra om..
smart av dom att komma när det är typ 45 dagar kvar!
Hallå, idioter.
Betygen ska ju fan vara satta den 3/6..
tänk om dom hade kunnat snacka med varandra.
Då kanske halva klassen inte hade suttit i denna situation nu!!

IDIOTER!!!


Men men , som jag sa...

JAG SKA HA ETT G I SVENSKA B!!!! xD




•·         Sötnos. Vill bara stå i din famn just nu!



Sara och alla...
VI SKA FIXA DETTA TILLSAMMANS!! <3<3
Finns vi för varandra så fixar vi detta!


Kommentarer
Postat av: sara

jaoo.. men ja känner att ja inte orkar.. så jag tar det senare.. i höst eller ngt.. jag orjkar inte stressa me mer nu!.. men det löser sig nog ändå haha <3<3

2009-04-28 @ 13:42:13
URL: http://saraiasdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0