Nämen igen...

Blev allt lite pluggande under dagen!
Duktigt Erika ;)


Blev sedan uppring och fick höra att studentkläderna hade kommit.
Så då begav jag mig ner till min parkering för att hämta sakerna.
Malin hämtade sitt också och även lilla bäbisen Alexia.
Jag, Malin, Alexia, Sara och Anders drog sedan ut en lite sväng.
Skulle köpa barnmat. Hehe  

Blev sedan till att komma hem till vad jag trodde var en tom kåk.
Men där hade jag allt fel!!

En tuff herre var här och skrämde mig något extremt! Haha
Helvete vad rädd jag blev.
Allt var skit tyst och dörren till mitt rum var den ända som var stäng.
Hmm, började genast fundera på om jag stängde den eller inte när jag gick.
Aja öppnade i alla fall dörren och där inne sitter det en
söt liten tomte på min säng!
Snacka om att jag gapade som en idiot!
Hahahaha


Aja sånt som händer.
Tog det sedan lugnt framför datorn med en film innan jag drog mig ut på en sväng med Malin och Alexia <3
Härligt att kunna gå ut med dig Malin och snacka skit som vanligt och alla våra problem ;) hehe


Någon som vet vad som händer i helgen?!


Nu så blir det allt sängen.

Ha det gött alla där ute!


KYSS  ♥




* Greger, Vill du verkligen vara min babe?!
Kan du förlåta mig? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0