16/8 -09

Helloj


Så var man Vetlandabo nu då.
Morsan och Lillan har precis åkt, så nu sitter man här helt själv.
Sara kommer få rummet mitt emot mig. Vilket känns super skönt.
Min granne blev en kille som är runt 22-27 års åldern.
Vilken tönt.
Han frågade till och med om jag kunde hjälpa han att bära upp hans saker.
Ivan eller nått hette han. Hahaha vilket skämt alltså.. nej, men han är säkert en fin grabb.


Bara längtar tills Sara kommer i morgon!
Kommer fan lipa sönder när jag ser den människan alltså.
Och till helgen, när jag får träffa min älskling så lär jag lipa ännu mer.  
Och när jag får träffa Elin och Sandra. Usch usch, då lär ju verkligen tårarna komma :)


Fast, det är inte så farligt att flytta ner helt själv som jag trodde att det skulle vara.
Det går bra än så länge.
Det kommer väl bli värre i kväll när man ska sova.
 Eller i morgon när jag ska träffa klassen för första gången.
Sist jag var på samling här nere så hade jag ju med mig Jessica.
Så jag gick ju inte själv. Men nu då, nu kommer jag ju få va helt själv tills Sara kommer.
Riktigt synd att inte Jessica började i min klass.
Min lilla Rockabilly brud ;) hehe

Nu så ska jag lägga mig ner och vila lite.


Ha det gött


KYSS






* Jag saknar dig min älskling.
Hade kunnat göra vad som helst för att få vara i din närhet igen.
Hur kunde det bli som det blev.
Tusen tals frågor bara ekar i mitt huvud.
Jag kommer sakna allt med dig gubben, verkligen ALLT! <3
Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

va go du e gumman! håller me.! hade varit skit kul om vi hade gått i samma klass..! men men.. Vi måste ta å ses snart! du svarade aldrig på mitt sms innan.. Tänkte att vi kunde ses i helgen ? om du inte ska t skövde.?

2009-08-19 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0