17/6-09, Kväll

Och så var första skoldagen klar!


Gick ju hur bra som helst fan. fast vilken klass.
1 kille och sedan 13 tjejer.
Stackars han alltså.


Redan vecka 40, så ska vi ha en fält vecka.
Så hela den veckan kommer nog spenderas hemma i Skövde :D
och redan 9 veckor senare (v.49) så har vi en fält vecka till.
Hoppas på det bästa.
Och hoppas verkligen att jag kan få en plats i Skövde.
Hade varit så jävla nice att kunna vara hemma i drygt 2 veckor.  
Fick även höra under dagen att vi Skövdebor svär mycket :O
Nämen, det gör vi väll inte. vi svär väl inte mer än vanligt ;) hehe
Dom här nere måste ju vara helt bakom flötet :P


Fast fick veta att jag inte kommer ha några lov förutom jullovet! 
VILKET SKÄMT!

Tacka gudarna för lediga helger.
Varje dag så kommer vi ha skola från 08.00-16.00 ibland förekommer det dock undantag.
Som på tillexempel fredag. Slutar runt lunch.
Helt okej eftersom att man ska åka hem!
Då hoppas jag verkligen på många pussar och kramar från min älskling!


Sara kom ner hit runt 17-tiden.
När hon hade packat upp sina stuff så var hennes mamma så otroligt snäll att hon åkte in med oss till Vetlanda för att handla.
Så nu har vi mat så vi klarar oss denna veckan.
I morgon så börjar skolan 09.00. Vilket känns gött.
Istället för att åka till skolan drygt 40 minuter innan man börjar, som jag fick göra hemma så kan jag gå typ 10 minuter innan..


Nu när Sara har kommit så har jag fått en helt annan inställning till detta!
Har ju även lärt känna några få i klassen så detta kommer nog gå bra.
Det ända som jag verkligen hoppas på är att året går riktigt fort och att man älskling står ut!!


Under kvällen så har vi även spelar kort, måste bara nämna det att Jag vann med 1p xD haha
Sara, din jävel.
Du hade vinsten i dina nävar flera gånger. Men jag tog tillbaka det xD
Också lagade vi mat ;) Jösses så duktiga vi har blivit. Diska gjorde vi också fan..

Men nu så ska jag lägga mig ner och läsa igenom de papper som vi fick idag.
Ska även vänta på att min älskling ringer :)
I morgon så ringer den där dumma klockan redan vid 7-tiden.
Usch så segt!
Men äntligen så kommer det vanliga livet tillbaka!
Gå upp varje dag mellan 6 & 7 tiden ;) hehe härligt det.. Eller inte! haha


Sov gott alla där ute!


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0