26/8 2009

Hello


Dagen började det ju just perfekt!
Eller inte, försov mig men hann ändå i tid ;)
tack vare mickan :)
Seg förmiddag, satt bara och lyssnade på våran lärare och skrev lite..
runt lunch tiden så kom Sara även till skolan.
Runt 2-tiden så fick vi sluta idag.
Gick direkt upp till mitt rum och la mig på sängen för att vila en sväng..
Men alla tankar tog över totalt fan.
Sedan så kom Josse upp och höll mig sällskap.
Tack stumpan en brud som dig behöver jag fan ha i min närhet! <3


I kväll så blir det nog till att öppna en vinare och ta det lugnt.
Skulle verkligen behöva det nu!


Men snart är det slut med ångesten.
Snart så är det över!!


Nej usch så deppigt detta inlägg blev..
Nu så ska jag dra med mig mina jäntor och öppna en vinare ;)


Ha det gött alla där ute


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Joo, men då kommer jag och flyttar till din stad då!!! :)



Annars är allt bra här. Hur är det själv?

2009-08-26 @ 22:10:36
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0