27/8 2009

Igår så blev det allt lite vin med töserna.
 Sitter ju aldrig fel förfan :)


Idag så va det skola fram till 12-tiden.
Sjukt underbart så jag, Josse och Mickann drog in till Vetlanda och handlade lite.
 Usch gjorde fan av med 2000 idag!
I denna lilla staden vafan.
Senare på kvällen så drog vi in till stan igen för att kolla lite ;)
vi har även hunnit färga mitt under hår idag.. J
osse gjorde ett riktigt bra jobb ;) (Y)


Nu så sitter vi i datasalen i skolan och bara tar det lugnt.
Även börjat spana på olika lägenheter runt om i Vetlanda.
Hittade en 2:a med lagom hyra, men den ligger dock på andra sidan staden.
Vill ju gärna bo så nära josse som möjligt vafan ;) hehe


Nepp, om man kanske skulle dra sig tillbaka för att börja packa.
I morgon så får jag sluta tidigare.
Även Maria .a. också så att hon kan köra mig in till Vetlanda så att jag hinner med 12.12 tåget!
Vilken ängel den människan är :D


Ha det gött alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0