6/8 2009


Oj nu va det länge sen jag skrev. 
Måste bli lite bättre på att skriva
Från att ha skrivit varje dag tills typ 1 gång i månade är illa. Riktigt illa. Hehe


Så vad gör man på dagarna då. Jo man jobbar, umgås med min underbara Sandra och så den där Daniel.  
Nu har man hunnit bli 20 år, och självklart har man redan varit inne på systemet.
Usch vad stort det va den dagen.
Dock så fyllde jag på en söndag, och så jobbade jag hela den dagen så måndagen den 27/7 stod jag för första gången i kön på systemet :)
Det blev även Liseberg med Sandra den dagen.
Vi bodde på hotell i Göteborg och glassade oss riktigt i några dagar. Riktigt underbart..


I lördags så var man bjuden på middag hos mamma och pappa.
Jag, Daniel och Lillan :) mysigt!
Efter det så bestämde Daniel att det skulle bli Olstorp. 
Bara till att åka med ut till Tidan. Träffade en massa gamla kompis, riktigt kul.


Idag, torsdagen den 6 Augustiavlivade vi våran lilla ängel.
Våran lilla Atos!
Vi var tvungna eftersom att hans eksem bara blev värre och värre.
Stackaren, han tålde ju typ inget.
Jag trodde inte att man kunde gråta så mycket för en hund, men det kan man visst..


Nu under kvällen så blir det till att sola.
Välkommen tillbaka Erika ;) hehe
Sedan blir det till att gå ut och gå några kilometer.
Måste även hinna med och handla, för att i kväll så kommer Sandra hit och ska käka lite gott med mig och Lillan :D <3


Hepp, nu så blir det till att käka något lätt innan man ska göra resten ;)

Ha det gött


KYSS   ♥





Min Atos!
Våran älskade lilla Atos.
Den 6/8 -09 kl. 14.30 fick du somna in för alltid..
Du har lämnat ett stort tomrum här hemma..
Inget kommer bli som vanligt utan dig gubben. och ingen kommer någonsin att kunna ta din plats.
Och fast det att du inte längre är med oss här på jorden så kommer du alltid att finnas i våra tankar och hjärtan!
Det är så jävla synd att din sjukdom drog dig ner gubben. det är så jobbigt och tråkigt att döden alltid ska drabba dom bästa, dom sötaste och dom mest älskade.
Du kom till oss från ett hem där ingen såg dig.
Där du fick sitta ute i en hundgård dag in och dag ut. vinter som sommar. Min pappa åkte 100-tals mil för att hämta dig. kolla vad det blev av dig gubben, från att ha varit en hund som ingen
någonsin har brytt sig om till en hund som tränade flera dagar i veckan. en bevakningshund för flygvapne!
Från ingen, till en hund som verkligen kämpade!!



Kommentarer
Postat av: CARRO

OMG :'(

gråter som helvete nu, han är verkligen borta ;o

fan ocksååå.. Bästa hunden älskar Atos så jävla mycket vem fan ska morra åt mig nu? :(

Åhh R.I.P ATOS DEN BÄSTA HUNDEN <3

2009-08-07 @ 02:08:15
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi hade det riktigt gött i Gbg! Det får vi allt göra om! =)



Han har det bättre nu, men jag förstår att saknaden är otroligt stor.. Han var en i eran familj och om en familjemedlem försvinner saknar man denna väldigt mycket =( R.I.P Atos



Finns här gumman <3

2009-08-08 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0