15/2 2009 kväll

Idag så blev det till att sola igen.
Helt jävla underbart!
Man glömmer alla problem när man lägger sig där.
Det är som att åka ut till Örlen en sommar dag!
Fan vad jag saknar det stället!
Men snart så är det dags att dra sig dit igen :D 
Eller sitta på ett flyg till Marocko!
Det hade verkligen varit punkten över i:t denna gången. 
Bara dra från allt och njuta fan!
Träffa alla där nere som man inte har sätt på drygt 1 år!
Vilken dröm <3


Idag har det varit en dag med blandade känslor!
Allt är verkligen upp och ner just nu. Jag vet inte ens vem fan jag kan lite på!
Alla verkar ju gilla att gå bakom min rygg och göra massa jävla saker!

Tänker inte ta upp vad som har hänt i bloggen. Det är en sak som jag vill ha för mig själv just nu!


Annars så har dagen varit ganska okej.
Varit ute och gått några timmar och tänkt mycket.

Om några timmar så börjar min första dag på Blåvingen.
Min första dag under min praktik som ska vara i 7 veckor.
Ska bli riktigt kul att börja där och komma bort från skolan lite.
Är ju rätt trist att sitta i en bänk flera timmar om dagen, men kommer ändå att sakna de flesta i klassen fan!


Hepp, nu så ska jag kolla på Tv lite.

Ha det bäst där ute!


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

Finns här för dig!! Hör av dig när du vill, kommer ha på mig mobilen i morgon, bara slå en pling eller dra ett sms =) Tack förresten för att jag fick sova hos dig, jag behövde verkligen de!

Älskar dig storasyster<3

2009-02-15 @ 23:42:57
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0