16/2 2009

Godkväll alla läsare!


Skulle ha städat mitt rum efter det första inlägg idag.
Men, jag tog i stället på mig massa kläder och gick en promenad.
Först så var jag ute och gick med MrP´s mamma och hans hundar xD riktigt nice.
Saknat hans mamma något enormt <3

Vi var ute och gick i cirka 1,5 timmar. Och sedan så fick jag besök av MrR.
Då blev det ytligare drygt 2 timmar som bestod av promenad xD


Haha bästa kommentaren var nog när vi var ute och gick han säger:
- Tänk om det kommer en älg!

Jag ställer mig och gapar:
- VART, VART??!!

Hahahahaha så jävla dum är jag.

Bara mina närmsta kanske bara förstår.
Men kan ju säga det att jag är LIVRÄDD för älgar och björnar!
Yes, I know. det är rätt töntigt.
Men respekt som attans mot dom.
Blev jagad av en älg som liten, och lär ALDRIG glömma den dagen!
Usch.. haha
Men kanske är man töntig om man är snart 20 och livrädd för älgar och björnar?!


Det går inte att vara arg på vissa personer!
Det kvittar hur mycket man vill och hur mycket alla andra vill det runt omkring.
Jag förstår inte att jag fortfarande kan vara med er båda, jag borde HATA er över allt annat..
Men konstigt nog så är vi alla 3 fortfarande "bästa kompisar"..
Märkligt det där....

Nu så ska jag nog sova om en liten stund.
I morgon börjar jag inte förens 13.00, men jag ska hinna laga mat och även gå ut och gå en sväng.
Så i morgon ringer min klocka vanlig tid, det vill säga runt 7-tiden ;)

Sovgott alla där ute!

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: sara

det var ju så vi sa.. ='( älskar dig gumman min.. inget ska få komma e mellan oss.. men nu råkade det göra det ändå.. och som jag sa.. jag skule aldrig såra dig medvetet.. ALDRIG.. så gör man inte mot sina bästa vänner..

2009-02-17 @ 11:46:22
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0