5/2 2009 kvällen

Nu så kommer det ett god natt inlägg från mig...

I morgon så har jag en lektion och sedan ska vi på skolbio.
Efter bion i morgon så ska
jag, Sara och Matte gå ut och käka.
Super kul ska det bli!
Tror att vi alla tre behöver ha något annat att tänka på just nu. 
Under kvällen så har jag ingen aning om vad som händer.
Vem vet, jag kanske kommer att vara med Matte och Sara hela kvällen.. hehe

Vi ska även plugga teori, så datorn hänger med i morgon ;)


Hepp, nu så blir det sängen med den där jävla boken som ALDRIG vill ta slut! hehe
Sovgott alla där ute!


KYSS  ♥ 


Kommentarer
Postat av: Mattias

mega kul dag :D

2009-02-05 @ 22:29:18
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0