7/2 2009

Helloj xD

Igår så blev det en kväll hos Robert.
Med Massa folk. Vi var hemma hos
Robert till typ halv 22.
Sen så ringde
Alex till mig och frågade om vi ville komma hem till henne och se hur hon bodde.
Och det tackade man verkligen inte nej till.
Så vi var 4 stycken som drog oss dit för att hälsa på.
Sedan blev det en tripp in mot staden för att se vad som hände..
mötte lite folk och lämnade även Matte vid bussen.
Så drog vi andra 2 vidare ner till Ryd för att möta min LiiSaan <3 blev en promenad och lite snack :)


Idag så blev det till att gå upp tidigt och sedan dra ut och köra bil :D hahaha
 vi skulle ha åkt till Kråk i Karlsborg, men det blev gamla hedliga P4:a.
det gick riktigt bra att köra, MEN jag måste sluta tänka så mycket. Haha
mamma är på mig hela tiden att jag ska sluta tänka så mycket när jag kör.. usch, måste bli bättre på det ;)


Ikväll så blir det tydligen party :D
det som skulle vara en vit helg.
Men ska bara ta någon bärs.
Så lite vitt kommer det nog ändå vara denna lördags kväll ;) hehe
nej usch vad klockan går.
Nu så måste jag börja fixa mig och sedan så ska jag och min underbara
LiiSaan fiisan börja dricka och snacka om allt som har hänt under den tiden som vi har varit ifrån varandra..  
Saknar dig riktigt mycket hjärtat!

Men men , nu så har ju klockan gått ännu mer..
sitter och sjunger med Lillan ;) vi sjunger sing star och självklart så går det åt helvete för mig eftersom att mobilen plingar hela tiden och datar är lockande ;) hehe


Kanske slänger iväg ett inlägg senare sen ikväll.
Annars så får ni alla där ute ha en toppen kväll :)


KYSS   ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna fina priser från Krusell.



Kolla in den och se om det är något du vill vara med i! (=



LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://josefiinn.blogg.se/2009/february/tavling-1.html

2009-02-07 @ 23:35:10
URL: http://josefiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0