9/2 2009

Helloj xD


Vilken lördag det blev.

Jag skulle inte alls dricka mycket, men men.
Det blev kanske någon öl för mycket.
Det blev ju inte bättre av att folk "tvingade" i mig. Haha

Det var extremt roligt att träffa alla igen och jag hoppas att det blir en repris på lördagen!
Eller vissa saker kan man ju alltid hoppa över.

Det blev en skit sen lördag. Kom hem under söndag morgon och mådde inte alls bra.
Folk (även jag) gjorde och sa saker som jag aldrig hade velat höra eller få ta del av.


Gårdagen spenderade jag i min sköna sägn och sov hela dagen.
Jag var inte bakis utan var så jävla trött att mina ögon gick i kors. Hehe
sen under kvällen så fick jag besök, så det blev en promenad xD

Älskar det där sällskapet ;)


Men nu är det måndag med nya tag!
 Lov är aldrig fel att ha nu xD

Jag har ingen aning om vad som händer under dagen.
Ska försöka ta mig till ö-malm där min älskade
LiiSaan fiisan bor :)

Nu så ska jag hoppa in i duschen, medans jag ska tänka på hur jag ska ta mig bort till henne :)


Ha det gött alla där ute!


KYSS

* Varje gång snön faller, så kommer jag tänka på dig och dina ord!


Kommentarer
Postat av: Mattias

verkade vara en rolig fest:)



Jag kommer väl och städar då ;) =)

2009-02-09 @ 21:49:19
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha ett bra lov!:)

vad ska du hitta på under lovet då? :P

2009-02-14 @ 01:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0