förlåt..

Jag ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg i dag..  
det är flera stycken som jag verkligen inte är sura på som har hört av sig till mig under dagen och som har tagit åt sig..


Jag vill bara be om ursäkt till de 3 som har tagit åt sig.
Tro inte att jag ändrar min uppfattning om detta nu.
Jag står fortfarande för att det är riktig dålig stil att inte kolla med dom som är borta!
Hela klassen ska ändå ta studenten tillsammans och jag tycker att alla ska få sin röst hörd!


En i klassen har lagt ner mycket tid på att fixa detta med en lastbil och sen så skiter alla i det bara!
Jag tycker verkligen synd om henne och det finns det fler som gör.
Det finns vissa i klassen som själva har sagt att eftersom hon har lagt ner så jävla mycket tid på detta så ska vi ha lastbilen, men så idag så skiter alla i det bara...


Jag  skiter i om vi har en lastbil eller ett tåg, det är inte det som jag personligen är arg över..

Jag är arg för att alla inte fick vara med och rösta och så tycker jag riktigt synd om hon* hon som har lagt ner så mycke tid på lastbilen! Hon som fixade en lastbil till oss..
varför skiter ni i det?

Hade det varit ni som hade lagt ner mycket tid och skit på att fixa en lastbil och sen så hade några i klassen kommit och sagt något annat så hade ni nog också blivit förbannade!!


Kommentarer
Postat av: Olle

starkt gjort av dig tjejen att säga förlåt.du verkar vara en toppen tjej! skrev gärna till min msn som jag skickade med! kram

2009-02-04 @ 23:02:34
Postat av: Mattias

jag håller med dig!!



Bra jobbat idag på redovisningen :D

2009-02-05 @ 11:52:16
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0