1/1 2009

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!

Och äntligen är jag en människa igen! eller aah, får bli en människa igen ;) haha

Tjeena bloggen xD


Igår så va det la en nice kväll.
Othilia kom hem till mig runt 16, hade dock inte fixat mig....
Vi fixade oss och blev klara för att gå från mig till
Sebbe vid 19 tiden.
Vi plockade upp
Sandra på vägen, som hade det struligt med bussar!
Hahaha Kvällen fram tills
12 var riktig trevlig. Jag, Malin, Sandra, Sofie, Othilia, LiiSaan, Sebbe, Gurra, Sarah, Nicklas hade det nice. Tror att det var vi ;)

Vid 12-slaget så drog vi upp till fotbollsplanen här i ryd, där mötte vi ett annat gäng som hade varit på en annan förfest. Logiskt va?! Hahah där stod vi en bra stund och önskade varandra nyår.
Fiender blev vänner och vänner blev fiender.. ;)

Sedan bar det iväg till efter festen.
Jag och Nicklas gick först då vi möte Moe och blev stående där med ytligare 3 personer till från Malmö
(Teddy, Karin och ?, Vad han nu hette....) haha då skjuter någon från blåhusen en raket på en av folket från Malmö, hans namn har jag tyvärr glömt! Hahaha grabben börjar brinna!!! Omg, men det gick bra sen. 
Jag stod och lyssnade på han när han stod och jämförde
Rosengård, Ryd och Angered!
Den med mest poäng vinner (farligast) Haha han gav Rosengård en 10a, Ryd 9,5 och Angered en 5:a..
Hmm, vet inte om jag gillar att Ryd ligger så högt upp på hans lista. Haha


Efterfesten spårade som alla efterfesten i Ryd gör, speciellt om de är i blåhusen! Jaja, kul hade vi det i alla fall och länge höll vi på.
I slutet så var jag nära på att däcka i soffan.. var extremt trött..
sen när man äntligen fick gå hem runt 4 i morse eller nått så ringde
P och vi tjötade ett bra tag..
sen så mötte jag massa folk, så då blev man stående med dom. Haha


Gav ni er in i några vad/nyårslöften?
Jag har 2 stycken.
- Ta tag i körkortet, Jag har minst 1 år på mig att fixa fram kortet! ;)
(
vet dock inte om jag fixar det, men men...)
- *Censur* Detta är ett vad / löfte för mig själv!


Kort, vet jag tyvärr inte om det blev några igår..
Någon från igår/natt som tog kort?!


Hoppas att ni hade en super bra nyår!

Ta det lugnt med baksmällan ;) haha


KYSS



Såhar såg man ut igår..
Othilia tar kort <3


Kommentarer
Postat av: Lillis

Sötsak!Gott nytt år snygging(L)

2009-01-01 @ 18:14:12
Postat av: Liam

Babe!vad snygg du har blivit!hade du inte varit som en syrra för mej så hade jag tagit dej direkt!!tiihii(L)(L)GOTT NYTT ÅR HJÄRTAT!

2009-01-01 @ 19:25:43
Postat av: Liam

Klart att du kommer att fixa körkortet! ringer dej om en stund, för att du har väll glömt av mej...tiihii älskar dej stumpan(L)

2009-01-03 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0