17/1 2009

I am back :D haha


Nu äntligen så kan jag sätta mig ner och blogga..
sitter just nu i bilen hem från Hagfors.
Min dag har jag spenderat där uppe med min släkt på pappas sida xD
Min kusin Malin fick en pojke för ett tag sedan så idag var det allt dags för dop.
Pojken fick namnet Alwin  och är hur söt som helst!!
Grattis ännu en gång Malin och Sebbe till eran son :)

Kort från dopet kommer senare.


Det är så tråkigt att Malin har flyttat upp till Hagfors, det var skit länge sedan jag såg henne!
Men
Malin, jag kommer aldrig glömma att du lovade att komma på min student! :D

Dagarna som har gått har jag spenderat i skolan och självklart i in säng! Haha
 har nog inte sovit så här mycket på ett bra tag.
Har varit hur skönt som helst att sova. Hehe jag och syrran har även hunnit med och sola såklart ;) hehe

Ha det gött alla där ute!

KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Kommer inte att svika dej, lovat är lovat!

Ja kommer ner på din student!

Diggar din blogg tjejen!

2009-01-18 @ 16:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0