19/1 2009

Tjaa  


Då var man hemma från skolan och allt annat som har hänt under dagen.

Jag har precis käkat mat, som JAG gjorde :)
lyckades göra en kyckling gryta med ris till. Riktigt gött! Hehe
både jag och lillan käkade och njöt ;) hehe


Idag i skolan så var det väl helt OK, händer dock inte mycket nu tyvärr..
Fick veta att vi har en redovisning om 1 vecka och min grupp är inte färdiga.
Och det stora problemet i detta är att vi inte har någon mer lektion inom ämnet! :/

Vi är 5 i gruppen, men det är bara typ 2-3 som jobbar!!! I
bland så blir man så jävla fucking arg på människor.
Fine, jag jobbade inte heller hela lektionen. Men då jobbade jag medans som andra hade rast, så jag hoppade min rast för att kunna snacka under själva "arbetspasset"..


Ibland så blir man bara så less på sina klasskompisar!
Tro mig, i min klass så går skit snacket som på ett löpande band!
Vi alla är mellan 18 och 20 år, vi ska vara förebilderna på skolan eftersom vi går BF.
Men våran klass är tyvärr ett helvete ibland..
Jag tycker att det är riktigt synd, för att alla i klassen är riktigt fina människor.
Men ibland så börjar man fundera om det kan vara så att, alla i en och samma klass på drygt 19 stycken kan vara falska!!! Okej, det kanske blev lite fel! Det är ju inte så att alla i klassen går bakom ryggen på varandra och snackar skit. Och jag tänker inte nämna någon för att de bör ju veta vilka dom är...


Förlåt för detta "arga" inlägg, men behövde skriva av mig lite!


Haha nog om min klass, idag så blir det plugg till teorin xD

Hörs nog senare ;)


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: AnnaaHonDen

Dagen idag var slapp.. Orkar inte göra nånting när man har ont ;) Hur har din dag varit ?

2009-01-19 @ 18:44:32
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: fkfce

ja dom säger jhu att dom ska jobba men dom gör typ inget. men men så de ska va antar jag. huvudsaken är väl att vi andra gör ngt.. eller hur =) men det ska inte vara så i en grupp tyvker jag vad har E bidragit med under hela detta arbetet då?? nada.. E ska inte ha ngt betyg

2009-01-19 @ 19:00:00
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Erika.



Läget? Sorry ja inte svarat, haft fullt upp. knappt varit hemma.



2009-01-19 @ 20:44:17
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Ja, det gick jätte bra:)

Skönt var det med:)

2009-01-19 @ 21:02:54
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0