20 frågor igen ;)

1. Har du någon rälig ovana?

Hmm, ingen som jag kan komma på just nu.


2. Bästa konserten du varit på?

Dåligt med sånt här :(


3. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?

Haha, finns allt för många!


4. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?

Går fortfarande på gymnasiet


5. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?

NEJ! Usch, verkligen inte


6. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?

Inatt så drömde jag att jag och han flyttade ihop, och att vi köpte hund och grejjer. haha


7. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?

Yes, det skulle jag.


8. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?

Självklart.


9. Tre saker du alltid bär med dig?

Min mobil, cigg och tändaren.


10. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?

Vuxen och vuxen, är jag ens vuxen? haha


11. När gjorde du något fint för dig själv senast?

Oj då, det var nog ett tag sedan


12. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?

Haha aah, pinsamt!


13. Pratar du med dig själv?

Nej, det tror jag inte.


14. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

Oj, det var verkligen en bra fråga. Ingen aning


15. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?

Det finns nog 3 stycken som gör det. P, L och S.


16. Ditt favorituttryck just nu?

Dra och bada! Haha


17. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning?

Jag både pluggar och jobbar. Och självklart så gillar jag det riktigt mycket!


18. När blev du rädd senast?

Natten mellan lördag och söndag! haha


19. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?

Hahaha finns nog några..
men ett speciellt är nog natten den 13/6 2008 när alla mina kompisar tog studenten och jag var nog minst lika full som dom. Jag hade hittat en killen L, som var hur snygg som helst!  kärlek vid första ögonkastet, från MIN sida!
(har fortfarande kontakt med han) och så skulle Jag hoppa upp på en kompis rygg, Men jag kom för högt upp och vi ramlade rakt ner i asfalten.
Min näsa tog dock emot fallen, så det blev sjukhuset på kvällen..
Pinsamt värre! haha


20. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?

Eftersom att jag inte är så bra på att laga mat (kan typ laga 4 olika rätter) så blir det nog pasta och köttfärssås. hehe


Kommentarer
Postat av: Sofi

;D

2009-01-12 @ 00:51:25
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Mattias

vilket minne ;)

2009-01-14 @ 21:31:54
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0