20 frågor om mig

1.  Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Mitt hår, tror jag ;)


2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Hmm, det skulle nog vara Marocko


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Det finns nog alldeles för mycket jag skulle vilja göra. hehe


4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Jag har alldeles för många ;)


5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej


6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag gillar att skriva.


7. Har du några stora planer detta nya år?

Finns några.. Göra mitt bästa i skolan bla.


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Baka är inte min starka sida, så det blir köpa xD hehe


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Rädda barnen eller någon cancerfond.  


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Hundar, fågel och fiskar. Men just nu har jag 2 hundar.


11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Tillbaka till Marocko och självklart tillbaka till den tiden man gick i högstadiet/Iv.


12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Haha finns nog ganska många onödiga köp


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Engelskan tror jag.


14. Har du några inplanerade resor det här året?

Marocko ligger högt på listan ;)


15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Där kommer jag inte på nått förutom att jag är en mobilnörd ;)


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Har hänt att jag har kollat in dit någon gång bara. Men följer den gör jag inte!


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej det är det inte


18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Jag är singel och har varit det allt för länge nu.. hehe


19. Svär du ofta?

Mjaa, det gör jag nog


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?

Örlen tror jag xD


Kommentarer
Postat av: Sofi

:D Kul att du ville vara med!

2009-01-12 @ 00:19:35
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan:)Läs gärna min bligg och missa inte min tävling, lottar ut ett presentkort på 250 kr på kicks! Enjoy :)

Puss



2009-01-12 @ 00:23:02
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Sofi

Hehe, om du läser samma inlägg, så kan du se att jag ungefär överst i inlägget har länkat till mina andra "20 frågor" som jag skrev för ca 1 månad sedan.. de kan du också besvara om du vill =)

2009-01-12 @ 00:23:08
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0