22/1 2009

Hello bloggen!


Idag så hade jag bara en lektion.
Lektionen var från 08.00-10.30, det kändes rätt för jävligt att gå upp tidigt och åka till skolan för en ända lektion.
Men men, en viktig lektion och ett bra ämne ;)

Fick även ett G på den där Salamanca inlämningen pga. att jag glömde lite saker, men eftersom att jag har en sjukt snäll lärare så får jag ett försök till xD hehe
vi delade upp hela den uppgiften i 2 delar..

Tack Linda :)


Efter skolan så drog jag, Elin, Sara och Matte och flötade.
Blev pizza. Hehe underbart gott och det var riktigt länge sen jag käkade det. Hehe
sedan blev det en tripp på stan med folket och sedan en tripp till mitt jobb med
Matte.
Vi skulle bort dit och ta lite kort på olika hjälpmedel så då passade jag på att spana in läget lite ;) hehe


Nu så ska jag sätta mig med den sista inlämningen till Linda och sedan ska jag sova.
Idag tänkte jag försöka med en riktigt tidig kväll.


I morgon så väntas det en lektion i historian.
Men dock ingen vanlig lektion.

Jag, Elin och Sara har våran lärare Maria för oss själva :D hehe
vi ska ha litteraturseminarium nr 1.
Vi alla tre missade det förra gången..
Så resten av klassen som har Historia bör tacka oss.
 För att pga. Det så får dom vara lediga i morgon ;) hehe


Hepp, nu så blir det allt plugg.

Hörs säkert senare!


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0