25/1 2009



Igår så hamnade jag och Lillan hemma hos Robert och Sara.
Vi groggade och sedan bar det iväg till Tidaholm...
Efter det så var det Efterfest hemma hos
Robert och Sara
När klockan hade passerat 04.30 tiden så bar det av till Ryd.
Jag, Lillan, Rickard och Anders började att traska ner till Ryd.
Det var riktigt jävla skönt att gå.
Vi stannade till vid Statoil där killarna skulle handla och jag skulle träffa
Linus :)
Jag och Lillan blev stående med Linus en stund medans de andra traskade vidare hem.
Vid 07.00 eller något liknande började jag och Lillan gå hem.
Runt halv 8 så la jag mig ner i sängen för att sova..
Idag så vaknade jag runt
12-tiden, helt seg i kroppen fan! Hehe

Där har ni min lördags kväll och söndagsmorgon. Hehe


Riktigt kul att träffa massa gammalt folk igår!
OCh fick  även ett par chockbesked... hehe


Idag så har jag bara legat i sängen. Är hur trött som helst.

Hepp, nu så ska jag nog försöka sova.


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

så lite så =)

2009-01-25 @ 22:31:09
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: fkfce

haha men roligt hade vi i alla fall.. =)

2009-01-26 @ 08:48:42
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0