30/1 2009

Helloj


I går så gick jag, Sara och Othilia på stan.
Vi handlade paket till våran sessa Sandra :D

Det kommer bli super bra ;)


Sara tog även hål i sina öron! xD
jag, min mamma och Saras mamma pushade henne riktigt mycket igår. Hehe
 hon ville så gärna ha örhängen till balen, så nu är det fixat efter 12 år av osäkerhet. Hehe
även jag blev grymt sugen på att ta några nya, men det får vänta några dagar. Hehe


Somnade runt igår också.
Mamma kom in och väckte mig runt 8-tiden morse och jag trodde att det fortfarande var torsdagskväll. Hehe

Idag så började man kl 10.00 på Friskis och Svettis.
Hade ett gympa pass på förmiddagen i 1 timme och sedan efter maten så var det 1 timme dans.
Men eftersom att mina knän är fuckt up så var jag inte med så mycket.
Jag satt och körde mina egna övningar vid kanten med ett härligt gäng ;) xD hehe


I kväll så händer det nog inte så mycket.
Funderar på om man ska ut och springa och sedan sola eller något sådant. 
Det hade varit riktigt gött. Men som sagt får se vad som händer, kanske får besök i kväll :D


Hepp, nu så ska jag kolla på tv och chilla lite.

Ha det gött alla där ute


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0