31/1 2009 - Party :)

Halloj alla läsare!


Igår så blev det en lugn fredag.
Somnade strax efter
12 i natt.
Underbart skönt! Hehe

Vaknade upp runt 13-tiden av att det var helt tyst är hemma..
Lillan låg fortfarande och sov och mamma var ute med vovarna.
Pappa åkte till Stockholm runt
05.15 i morse.
Det var något millitär möte som han skulle på...
Så från och med idag till i morgon eftermiddag så är det allt
Giirlpower här hemma ;) hehe nice som fan


Sitter här och fixar till mig, sminket är snart klart och sedan ska jag välja kläder.
Lillan lika så.

Om drygt 30 minuter så ska vi nämligen hem till Othilia.
Förfest där framtill
18.30 och sedan är det Krikelin,  där vi möter upp de andra från klass och annat folk.
Käkar lite gott och sedan ska vi festa hela natten xD


Usch, jag måste då säga det att jag har dom bästa vid min sida!
Nu så ska vi alla ut igen!
Hur underbart som helst!

Mina babe´s från BF3 (Vissa är inte inräknade!!) kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag älskar er alla sjuk mycket! <3


Så i dag så kommer det nog inte bli något mer bloggande från min sida..

Jag hoppas att ni alla kommer att ha en skit trevlig lördagskväll!

Ta hand om er alla


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: sara

det var fan en vild kväll

2009-02-01 @ 21:12:12
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: mannen me guld i brallan

jag är en av babsen haha

2009-02-02 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0