7/1 2009

Hejhej igen xD


Nu så måste jag svära igen.. Jävla LiiSaan!

Haha jag fick ett mejl av henne som det stod att man skulle önska sig en sak medans man läser mejlet..
sen så skulle mobilen ringa efter en stund.
Min mobil skulle ringa 00:53..
När klockan på mobilen precis slår över till 00:54 så ringer det på dolt nummer!
Jag blev livrädd och paff.
Trodde inte på mejlet för 5öre, men när mobilen började ringa blev jag osäker..
Men sen tänkte jag allt till och kom på att det var LiiSaan som skojade med mig.
Vi hade nämligen snackat om mejlet på MSN, och hon visste vilken tid min mobil skulle ringa..!!
Usch för dig ungjävel ;) <3

Nu i efterhand har vi snackat i telefonen och vi bara skrattar åt det. Hehe

Men det hade varit riktigt roligt om det verkligen slog in.
Det var LiiSaan som skickade mejlet till mig och därför skulle hennes mobil ringa innan min, när vi snackade på MSN och hon sa att det inte hade ringt så förstod jag att min inte heller skulle ringa. Men det är ju alltid värt ett försök att önska sig något och skicka vidare ;)


Nu så blir det sängen, ska försöka sova. I morgon så ringer min klocka 08.00!
Jag är ledig från både jobb och skola, men jag ska spendera med dag med LiiSaanFiiSaan :D hehe


Sovgott alla där ute!


Jag måste också säga
tack till alla som läser min blogg, mina besökare ökar för varje dag som går!
Riktigt roligt att se det med tanke på att jag inte skriver om något
"Roligt" (mode och shit) utan mer om mitt liv xD
Tack alla läsare!


KYSS





*
Varje dag sitter jag inne på MSN för att få prata med dig.
Varje dag slänger jag iväg ett sms och hoppas att du svarar mig.
Varje dag går jag runt och tänker på dig.
Varje dag så hoppas jag att du ska säga att det blir vi två!
Nu har jag väntat länge, och vill snart ha ett svar!
Mitt hjärta slår för dig, det är dig som jag är förälskad i <3

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

för att ljudet blir så sjukt mycket bättre där^^)

2009-01-07 @ 02:06:01
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

haha sant, men hitta en åt mig tack:P

Blir du med och skriksjunger eller?:D

2009-01-07 @ 02:12:34
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

Bra, då kör vi på det. när ingen hör, behöver man inte skämmas:)

hehe



Sov gott:)

2009-01-07 @ 02:22:05
URL: http://kimza.se
Postat av: Mattias

kommer du inte till skolan imorn? :O :(

2009-01-07 @ 11:52:08
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0