..........

Tjaaa :D

Kom hem för drygt 1 timma sen, jag har som sagt varit ute med LiiSaan och storebror och härjat ;) hehe
*Ni två får mig alltid på bra humör! Jag hoppas att vi ALDRIG glider isär, er kan jag verkligen snacka om allt med! Ni är mina änglar babe´s <3 hehe


Sitter man här och väntar på att bli trött samtidigt som man sitter och sackar med en underbar person på msn ;) hehe
MrO, får mig verkligen på bra humör hela tiden grabben.. Du är en av dom som gör min dag! Utan dig så hade det allt varit mörkt. <3


hepp, nu så blir det till att krypa ner i sängen och kolla på Tv.
Hoppas att ni sover gott där ute.


KYSS ♥



~ Jag förstår inte hur du kan hålla på att göra så som du gör mot mig!
 Fattar du inte att jag också har känslor?
Alla mina vänner säger hela tiden att jag ska radera dig ur mitt liv och att du inte är värd mig!
Men jag kan inte..
Det är svårt att gör en sådan grej när man verkligen är kär.
Så där kär så att det pirrar i magen, man kan stirra på samma kort i flera timmar och blir sjukt nervös när man får ett sms eller bara en vanlig leveransrapport..
Det är extremt svårt att verkligen släppa tagen om den som man har förälskat sig i.....
Du sårar mig på ett sätt som ingen annan har.
Du trycker verkligen ner mig på botten.
Varför kan inte vår relation bli som den var förut?
Om man tar bort alla tabbar och misstag, skiter i hur min bakgrund var och hur din var..
börjar om från början helt enkelt.
Det hade varit det bästa som någonsin kunde hända mig.
Det är just nu min dröm.
Min stora dröm är att allt kan fixa tills sig mellan oss så att vi kan flytta till den där lägenheten
tillsammans, så vi kan börja jobba/studera tillsammans i samma ort!
Jag vill aldrig förlora dig, du har fångat mitt hjärta!
snälla ge mig en chans till, jag lovar att för din skull så kan jag ändra mig, sluta med allt!!

<3


Kommentarer
Postat av: Liam

Jag hatar att se dej depp älsk.du måste rycka upp dej.skit i den tönten och leta vidare!jag tror att du har lagt dej nu så jag ringer dej imorron.älskar dej blondie över allt annat(L)(L)

2009-01-04 @ 04:52:00
Postat av: Eriika

Liam, jag är vaken. Du får sjukt gärna ringa om du vill, eller så hörs vi i morgon. min mobil fuckar sig och har spärrat samtal ut! :S Men sms och shit funkar * Än så länge ;) hehe Jag älskar dig Liam T <3

2009-01-04 @ 05:01:42
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Ida

vem är storebror ? :)

2009-01-04 @ 21:37:52
URL: http://idatb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0