...

Helloj :)


Jag vill ge ett mega stort tack till Carro som har fixat till min blogg xD

Jag är riktigt nöjd med min nya header och sånt :D


Happ, läxor skulle bli gjorde nu under kvällen.. men men , jag lyckades ännu en gång skita i det.

Ajdå Erika!

Om några timmar så börjar skola (08:00)
Usch, det känns skit jobbigt och veta att man ska tillbaka till all stress, arbeten m.m
Det ända positiva med skolan är ju kompisarna. Och det är jag nog verkligen inte ensam om att tycka.


Trött, är jag inte heller för den delen.
Så sitter framför MSN med en underbar kille som har fångat mitt hjärta.
Synd bara att han inte förstår det själv.. :( 
Jag vet inte hur jag ska kunna visa det när vi är några mil ifrån varandra hela tiden!  
Kanske måste börja glömma och gå vidare?
Kanske glömma hela sommaren -08 och de minnen vi har tillsammans...

Men det vill jag inte!
Jag vill ha dig vid min sida <3

Sitter och tjötar med Lillan på msn, fast det är vi bara är några meter ifrån varandra.
Vi avbeställde våran resa till Marocko eftersom att vi inte vill åka helt själva utan vill ha med en till!
Så nu sitter vi och funderar på hur vi ska lyckas övertala mamma, Sara ;) hahaha  
annars så blir det du och jag Lillan! U and me.. <3

Sovgott alla där ute!

KYSS ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

=D

2009-01-08 @ 01:03:45
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0