God morgon alla där ute...


Tog lite sovmorgon idag igen ;)
gick upp för lite mer än en timma sedan och sen drog jag och Lillan och solade.
Heelt underbart xD hehe

I dag så blir det till att chilla. Vet inte om jag orkar dra iväg och festa.

Nu så blir det Tv och sedan fixa mig.


Ha det gött alla där ute!


KYSS ♥


R.I.P Leif Åberg ♥
21 maj 1939 - 7 januari 2009
Du kämpade ända in i det sista, Men till slut så orkade du inte mer.
Vi alla vet att du mår bra nu, vi vet att du inte behöver lida något mer.
Men saknaden efter dig är enorm


Kommentarer
Postat av: Liisan

Jag beklagar verkligen. R.I.P Leif



<3

2009-01-10 @ 19:22:49
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: Malin

Rip Leif säger ja bara!

Sjuk var han men nu vet vi alla att han har de bättre!

2009-01-11 @ 12:33:53
Postat av: Eriika

Svar till Malin..

Mmh, han var ju det.. är det min kusin som skriver eller?

2009-01-11 @ 15:52:26
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0