God morgon ;)

Helloj


Usch, va skönt det var att sova xD
somnade strax efter det att jag hade skrivit inlägget och vaknade vid 15.45 eftersom att Sara skulle komma hem till mig för en eftermiddag med pluggande! :)

Har precis gjort klart in inlämningsuppgift (Salamanca  deklarationen) med hjälp av Sara!
Äntligen klar med den. Hehe Även Sara har gjort klart sitt.
Vad underbart det känns att äntligen har gjort den skiten ;) hehe

Tack så jättemycket för hjälpen Sara! <3

Har även vågat kolla in mitt schema som jag kommer få v 4.. 
Jag trodde och hade fått för mig att jag skulle få jättelånga dagar, men det ser allt ljust ut :D hehe

Mina torsdagar och fredagar är dock extremt jobbigt!
Eftersom att min projektgrupp i stortsätt är klara med arbetet så kommer jag förmodligen bara ha 1 lektion på torsdagar och 1 lektion på fredagar!
Värt att ha ett sånt schema..



Tider kanske syns dåligt såhär kommer det lite hjälp på vägen ;)

Måndagar:
9.25-14.50 eller 9.25-16.00
Tisdagar: 8.00-15.10
Onsdagar: 8.00-15.05
Torsdagar: 8.00-10.30 eller 8.00-13.30
Fredagar: 10.00-11.20 eller 10.00-13.30



Nu så ska  jag lägga mig ner och läsa i boken
"kärlek och stålull" och sedan får vi se vad som händer...


Hoppas att ni alla där ute får en underbar fredagskväll!


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0