Godnatt..


Usch, är verkligen sjukt trött!
Fast det att jag har sovit några timmar under dagen..

Under kvällen så har jag och Lillan chillat ;)
Vi sjung sing star och var ute och gick. Shit, vad halt det var ute!
Både jag och
Lillan trodde att vi skulle hinna halka och slå ihjäl oss innan vi kom hem igen ;)
 Men vi klarade oss fint fint :D
Riktigt gött med slappar dagar! xD


I morgon så är det sola som står på schemat igen xD sedan så kanske det blir till att besöka den lilla hålan Hjo.
Var en fest där som jag har blivit dit bjuden på, men jag vet inte om jag är så sugen på att festa just nu...


Nu så ska jag hoppa ner i sängen och läsa i boken, igen ;) hehe

God natt alla där ute!
Hoppas att ni har haft en rolig fredagskväll


KYSS  ♥



                  Lillan <3
          

VISST ÄR VI LIKA SOM BÄR?!
     

       
                      Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0