Hello


Skolan gick bra i dag,Vi hade 2 lektioner.
Arbetsmiljö och säkerhet och Religion.
Och eftersom att det är måndag i dag så stod det självklart klassråd på schemat!

så fort det blir klassråd i min klass så förvandlas ALLA till hönor! 
Vi alla typ gapar rakt ut, skrattar som idioter eller så börjar vi bråka...
Förutom idag! Idag så var jag och min klass (Bf3) med om den lugnaste klassrådet under en lååång period!


Ingen av lektionerna blev det plugg på!
Jag, Sara, Malin, Matte, Daniel, Elin hade det fan super kul! Vi satt i stortsätt hela dagen och snackade sex..  


När man kom hem så var man extremt trött!
Hade varit vaken i mer än 25 timmar, men det var bara till att ställa sig och laga mat med Lillan.

Jag känner mig riktigt duktig! Har bara somnat till någon enstaka 10 minutare...
och jag är inte så jävla trött än, mest grinig som en mupp! Haha


Vill bara att klockan ska bli runt 21 tiden så att jag kan sova!
Det hade varit extremt nice ;)

Hepp, nu så ska jag kolla tv och sedan läsa i boken!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

aa drömar och sånt e ju skit viktigt annars tappar man seriöst livsglädjen om man inte har några mål i livet :P

Serien handlar om 2 lönnmördare som jobbar åt samma chef utan att veta det och sen får dom till uppdrag att döda varan sen kommer en massa grejer att hända dom kommer bli vänner och sånt och jag kommer spela huvudrollen William som är en kille som har lite för mycket samvete för att vara lönnmördare han kommer ha mer eller mindre psykiska problem tack vare det och kommer vara en starkt känslosam roll han kommer även ha just skiljt sig med sin fru och han har svårt att släppa taget om det förhållandet och då kommer vi ha med en vigselring som kommer spela en liten roll typ han kommer försöka gör sig av med den men inte lyckas och sen kommer han tillslut göra av med den på ett sätt som jag tror många kommer gilla den scenen är redan skriven och jag är riktigt nöjd med den :)

2009-01-13 @ 09:44:44
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0