Hello..


Kom precis in. varit ute någon timme och gått med en av världens bästa!
Och vet ni vad hon heter?? .....
LiiSaan! xD

Så underbart att ha dig vid min sida babe, man kan verkligen snacka med dig om allt!
Jag är otroligt glad över att ha dig vid min sida och kunna säga att du är som en syster till mig!
Du är en person som verkligen sitter fast i mitt hjärta..
och vet du vad?!
Du sitter fast med massa länkar och lås och massa annat stuff så du kommer aldrig någonsin komma därifrån..
Usch, det där kanske lät lite hemskt.
Men det är så det är! Hehe du är en person som man kan lite på till miljoner och jag vill aldrig förlora dig!!


Hepp, nu så blir det till att sova, i morgon så är det en ny dag med många nya möjligheter ;)


KYSS ♥



* Varför gör du såhär mot mig?
Du vet att jag vill ha dig, just DIG.
Göra vårat förhållande till något starkt, fint och seriöst! Är du påt? :P
Och vet du vad?
Jag kan bli människa när jag vill just nu! men jag vätar på dig, vill inte ha någon annan vid min sida än DIG!


Kommentarer
Postat av: Tobias

awwe tack Erika.

Allt bra me dig? haft en skysst jul och nyår?

puss o kram

2009-01-02 @ 15:06:30
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Tobias

Haijje.

Här är det också helt toppen. =)

skönt o höra. Min jul o nyår, hmm får se. Ett enda långt festande från den 21:e typ haha. =) kram

2009-01-02 @ 18:05:08
URL: http://doffnot.webblogg.se/
Postat av: Albin - Bibloggen

Nopp. Åkte inte in till stna idag .. blir morgon istället :D

2009-01-02 @ 18:30:45
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Liisan :)

Fn vad du är underbar Eriika <3 Blir ju fan tårögd. Är så jävla tacksam över att du finns där för att stötta mig och trösta mig och lyssna på mitt jävla tjat om MrS hela tiden :P

Du är en andra storasyster och du kmr inte heller att kunna smita från mitt hjärta.

"You're on my heart just lika a tattoo" :) <3

Älskar dig eriika, forever and ever and always :P <3<3

2009-01-03 @ 22:11:08
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0