Röd cykel?

Var precis ute och rökte när jag upptäckte att en av våra cyklar var borta!!

Jag frågade alla i familjen om dom hade sätt cykeln men ingen hade lagt märke till den under kvällen.

Det fula med allt är att jag hämtade hem den natten från lördagen och ställde den på min tomt.
Den stod bakom vårat förråd med en annan cykel. 
Men det riktigt fula är att vi har två andra cyklar som står framme så man ser dom från vägen, men dom står allt kvar!! :O  Men just denna röda "Logan" cykel har blivit snodd.. hahahhaha


Stackars den som har tagit den under kvällen, för att det finns absolut inga bromsar på den och nu när det är snö ute så tror jag att "tjuven" har ramlat. Fan att man inte fick se det!!!


HAHAHAHAHAHHAHHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA. VÅRAN ÄLSKADE RÖDA CYKEL JU :D

haft mkt minnen av den men nu är den borta



Skit hoppas den skadade sig fett mkt också

fula baxare asså !!

2009-01-19 @ 23:40:19
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: Mattias

kommer inte ihåg vad jag skrev

2009-01-20 @ 16:17:28
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0