9/1 2009 (Dag)

Hallå hallå..

Har man precis kommit hem från skolan som började 08.30 - 11.20 älskar mina fredagar, men snart så blir det ju självklart ändring på detta!
Usch vill nog inte se mitt schema som vi får om någron vecka..
Lååånga dagar blir det nog..

Skoldagen började med Arbetsmiljö och säkerhet, satt och kollade på olika filmsnuttar..
Sedan var det dags för historian, där vi läser på i boken och svarar på frågor till 2 stycken litteraturseminarier.
Det är inte så många sidor ändå..
Seminarie 1 består av sidorna 189-215 och seminarie 2 består av sidorna 216-240..


Nu så ska jag ta mig något att äta och sedan blir det till att vila lite ;) hehe


Ha det bra så hörs vi senare!


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0