21/6 2009

Tack alla för en underbar midsommar med de bästa! <3
Sandra, Liis, Philip, Sebbe, Malin, Ludde, Micke, Stefan, Japp, Kung, Christine :D
Blev till att hyra en stuga med folket utanför Tidaholm. från Torsdag till Lördag.
Fylla varje dag. och sjukt kul hade vi allt :D

Lördags eftermiddagen spenderades med mamma, pappa, Sandra, Älskling och Lillan i örlen <3
Sedan har jag varit med älsklingen och Sandra varje dag <3 ni gör min dag!

- Tänk om man skulle knulla med en anka Sandra... hahahahah








19/6 2009 <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan, vi kanske ska testa att knulla med en anka =P HAHAHAHA

2009-06-23 @ 20:39:08
Postat av: Olivia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 23:08:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0