6/6 2009

I tisdags så blev det Karstorp.  
Skulle fira Malin och Sara.
Väl inne i stan så hade lilla Erika glömt sitt id-kort.
Så det blev inte krogen för min del. Dock, hittade jag ett gäng från gällevare som jag umgis med. Haha
trevliga pöjkar det där :P


Onsdagen vaknade man upp med baksmälla.
Fy! Hade hunnit sova 1,5 timmar, otroligt segt att gå upp till skolan. Men det funkade.
Var en slapp dag i skolan.

Torsdagen bjöd på en lektion från 09.00-10.30. blev filmtittande. Nice :)

Efter skolan så drog jag och Matte upp till stan.
Och där träffade vi älsklingen <3. Sjukt underbart .
Vi drog runt lite på stan och kollade och efter en stund så kom även Sara in och gjorde oss sällskap.
Blev till att åka hem runt tidigt, eftersom att jag skulle ner och jobba.
Blev jobb från 13.30-21.00.

I går så blev det ingen skola för min del. Hade försovit mig och vaknade när lektionen började!
Kändes inte som om det var någon idé att åka in. 
Så istället blev det maxi med Sebbe och Liis.
Äntligen har vi köpt Philips studentpresent :D
Äntligen klara med den delen. Känns underbart. Hehe  
och sen på kvällen blev det jobb från 17.00-21.00.
Mamma kom sedan och hämtade mig så blev det Örlen.
Hann inte mer än att komma ut hit, förens jag åkte iväg med Storebror! :D
Otroligt roligt att vara med dig igen. Saknar dig som fan ska du veta!


Nu så sitter man i Örlen och ska alldeles strax åka till Karlsborg.
Kolla på pappa och våra hundar :)


Ikväll så blir det Lidköping med några av de bästa! Malin, Jeppe, Anton och Nyman xD
Ser verkligen fram mot det och hoppas på en jävligt bra kväll!
Hoppas även att jag ska få springa på min älskling som också ska dit.


Ha det gött alla

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! Ta gärna en titt in i min blogg där du får följa mig en blondin som älskar allt som har med Mode & smink att göra. Du får följa mitt liv som är påväg upp mot toppen & jag bjuder på videoinlägg, sång videoinlägg & outfits & många bra tips! Dela gärna mer er era åsikter :) kram

2009-06-07 @ 12:38:29
URL: http://eliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0