27/3 2009

Hej hej mitt vinterland och alla där ute!!!


Usch, nu är jag så trött på vädret!
Ena dagen så är det hur fint väder som helst och sommaren är verkligen på väg. 
Men så vaknade jag upp idag och ser att där är hur mycket snö ute som helst!
Vilket skämt.. haha


Har suttit i telefonen typ hela morgonen med facket.
Usch vilka jobbiga människor det finns.  
Jag har fått höra att man inte får fullt betalt om man går ut gymnasiet med IG.
Så mitt ärende var arr kolla upp detta.. f
olk från facket hade aldrig hört talas om detta!
Detta är ju ännu ett stort skämt.
Vilka människor snackar sanning?
Dom från facket eller människor i min omgivning?!


Det råkar inte vara så att någon där ute har hört talas om detta och kan ge mig det rätta svaret?! 
Skulle vara evig tacksam för att få höra sanningen :P


Idag börjar jag klockan 13.00 och har praktik till 22.00 i kväll..
Det känns kanske lite surt en fredags kväll.
Men om det finns nöjen i kväll så kan man ju göra saker senare ;)
Fan, löning i dag ju!  Underbart :P


Skulle ha kört bil i dag, men usch det vågar man ju inte nu när det snöar som fan och det redan ligger typ 20 cm på marken..
haha får la se vad som händer senare..


Hepp, nu så måste jag springa ner i duschen oh käka något så att jag hinner ner till praktiken.

Ha det gött alla där ute!


KYSS  ♥

Saknar dig Greger <3


Kommentarer
Postat av: Kurt

hej jag har hört talas om det. detta stämmer men det gäller då vissa ämnen.

2009-03-27 @ 11:40:33
URL: http://--

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0