4 mars 2009

Helloj alla läsare!


Usch vad tiden springer iväg och FY på mig vad jag bloggar dåligt!!

Men, jag har faktiskt en bra anledning.
Eftersom att jag har min praktik nu så "jobbar" jag många kvällar och helger..
så när jag kommer hem så har jag ärligt inte ork till att sätta mig vid datorn och skriva. 
Då tänker ni säkert att jag kan blogga innan jag springer iväg till min praktikplats.
Men, jag sover hellre en extra timme än att sätta mig framför datorn och blogga just nu.

Som de flesta vet så är jag på ett korttidsboende, och
SHIT vad det kan vara jobbigt ibland!
Barnen/ungdomarna kör helt enkelt slut på en. Men det är ett "underbart" arbete!!
Som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ha i framtiden ;)


Det har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist, med tanke på att jag är på min praktikplats rätt mycket så hinner jag tyvärr inte med så mycket än att sova :D hehe
men det klagar jag inte direkt på ;)

Det ända som har hänt som jag tänker på varje dag är la den där Danmarks resan ;)
vi hade hittat en skit bra stuga, men eftersom inte alla hade pengar till att betala direkt så försvann den tyvärr :(
Men nu så
har jag och Sara letat vidare och hittat en ny ;) hehe ( en mycket bättre stuga) hehe


Kan ju dock säga då att min vita helg gick åt helvete!
Sara fick mig till att supa och inte tvekade jag en sekund!
Nu i efterhand så känns det jävligt dumt, men gjort är gjort!

Har precis kollat på Patrik 1,5..  Bra film, men jävligt dåligt slut fan!


Aja nu så ropar sängen på mig.

Sovgott alla där ute och ta det lugnt!


KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0