9/3 2009

Hello alla där ute!


Nu så har jag varit dålig igen på att blogga..
Men som sagt jobbar massa dumma tider och det finns inte så mycket att säga just nu helt enkelt...


Idag så fick jag veta att det inte blir Danmark under påsklovet!
Fan då.. jag som verkligen hade sätt fram emot att åka bort och bara ta det lugnt med de bästa! 


Sara, fixa allt detta nu så att vi kan åka iväg..
Vi kan fortfarande boka och dra iväg!
  <3


Annars har det la inte hänt mycket mer.. riktigt tråkigt liv man har fått ^^ haha


.. Mattias ..
Tycker att det är äckligt synd att vi inte umgås längre!
Jag saknar dig varje dag..
Vad hände med hela våran planering?!
Du vet, jag kan ju inget göra utan DIG!
När du inte är med oss så fattas det en del av mig..  <3

.. Malin ..
Jag är riktigt glad över att vi har blivit tajta igen! 
Du är en barndomskompis som jag ALDRIG vill förlora.
Du betyder riktigt mycket för mig.
Jag kommer ALDRIG lämna din sida <3




Jag  känner  mig som en hund i ett kort, kort koppel..
Du kom in i mitt liv och började bestämma allt!
Du får inte ta över mina tankar och känslor!
Jag vill själv kunna bestämma vad jag vill göra, vilka jag ska vara med och vem jag snackar med..
  
Du ska inte få ta över mitt liv..


Ha det bäst alla där ute!

KYSS
   ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

synd att de inte blev nått danmark "/ hade så sjkt gärna velat hänga på.

Jag vet inte Erika vad som hänt :( jag saknar dig som fan också.. känns som jag svikit dig/er när jag inte kunde hänga med till danmark :( förlåt mig!

Det fattas en del av mig också, det är den delen jag får när jag är med dig Erika! Vi måste göra nått snart igen :D dra till gbg eller nått någon dag? :D

Älskar dig storasyster<3<3<3

2009-03-09 @ 23:03:59
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: sara

ja fan asså.. jag ska faan fixa så vi kan åka.. jav ill bara bort från denna skit stad.... hatar den

2009-03-10 @ 00:13:41
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Liisan -

Varför blir det inget danmark?



Det är bra att du säger ifrån :)

Älskar dig <3

2009-03-10 @ 12:07:02
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: Mattias

synd att de inte blev nått danmark "/ hade så sjkt gärna velat hänga på.

Jag vet inte Erika vad som hänt :( jag saknar dig som fan också.. känns som jag svikit dig/er när jag inte kunde hänga med till danmark :( förlåt mig!

Det fattas en del av mig också, det är den delen jag får när jag är med dig Erika! Vi måste göra nått snart igen :D dra till gbg eller nått någon dag? :D

Älskar dig storasyster<3<3<3

2009-03-10 @ 18:21:11
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: mr R

jag vill bara säga förlåt.. de e mitt fel att de blivit så här o de ångrar jag mer än mkt annat.. jag har vart så cherrad att du inte vill ha migpå grund av att alla andra jag vart ihop me mig dumpat mig :s, jag har fan därför bara förstört ist jag har vart som en igel på dig, har inte insett att du tycker de var jobbigt :( vi sa att vi skulle ta det i din takt men jag gjorde inte det, kan förstå att du tröttna på mig... du betyder extremt mycket, men jag vill inte va ivägen för dig, så det e lika bra att du tänker på hur du vill ha det, o jag tänker inte ta över ditt liv förlåt för allt...... <3

2009-03-10 @ 20:40:27
Postat av: Mattias

vi måste hitta på nått snart :D

Älskar dig storasyster<3

2009-03-22 @ 15:04:03
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0