kväll

Hello :)


Idag så har jag spenderat min dag med Sara och Matte.
Skulle ha blivit plugg, men det var nog inte någon av oss som hade orken fan..


Haha, mamma kom hem från jobbet förut..
herregud vad jag och Sara skrattade.
Hon berättade om henne dröm som hon hade haft i natt.
Hon hade drömt att våran minsta hund Atos hade suttit på övervåningen och druckit ÖL!
Mamma hade hört hur han hade öppnat ölen och druckit.
Herregud vilka drömmar hon har asso! Go Go mamma ;)


idag har det blivit mycket skrivande med Babe..
Alltid lika roligt!
Om jag ska vara ärlig så saknar jag sommaren -08 med dig!
Min alldeles egna Greger, saknar alla stunder med dig!
Men, Sms och Msn funkar ju också babe :P
Hoppas att vi ses snart igen!


Storebror och babe har även varit på mig som fan idag..
Dags att fixa körkortet snart kanske.

Usch, vill verkligen ha det.
Men pallar inte att sitta och plugga som en jävla idiot och sedan lägga det på hyllan igen..
Det kommer la bli som vanligt med även detta.
Jag tar tag i det men lägger det sedan på hyllan när jag har tröttnat..
Usch, så får det inte bli denna gången asso.


Nu jävlar har Erika bestämt sig att ta tag i detta jävla kort!
Linus, jag ska sluta lägga mina pengar på kläder och bror, jag ska gå till en körskola :P hehe


Nog för nu asso..
Ha det gött alla där ute!


KYSS   ♥


Kommentarer
Postat av: sara

haha jo de var nog veckans dröm asså.. haha faan..

2009-03-25 @ 19:14:31
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0