17/5 2009

I fredags så åkte familjen till Örlen.
När dom hade åkt så började jag med att städa hela våran 4:a.
Extremt duktig! Haha  


Sen så kom Othilia hit och Nyman.
Vi drog iväg och fixade bärs och några cider.
Sen åkte jag och Othilia hem hit och lagade mat.
 Nyman kom under kvällen förbi.
Sen drog vi 3 hem till han och rökte vattenpipa.
Vi var hos han några timmar innan vi drog hit igen.
Babe, Koffe och Anton kom och hälsade på också.
Blev en sen kväll. Solen hade gått upp när jag kröp ner i sägen brevid babe.

Jag vaknade väl till liv på riktigt strax före 12 eller något på lördagsförmiddagen.
Efter några timmar så kan Sandra hit :)
Vi tog det lugnt och drog sedan till donken.
 Efter att vi/jag hade käkat bakis mat så drog vi upp till berget och gick en sväng.  
Helt underbart!
Vi stannade till en sväng där uppe vid vattnet och kollade på en fågel med 9 så bäbisar. Haha
Så otroligt söta!


Sedan så drog vi hem till mig, jag städade undan lite och sen drog vi hem till Sandra.
Där vi satt och kollade på
ESC 2009. Haha
Man kände sig kanske lite till åren att sitta inne en lördagskväll och kolla på det.
Men eftersom att vi båda är sjuka, mest Sandra så var det helt underbart!

Tack Sandra för en underbar lördag med extremt mycket skratt och skoj med dig! <3<3


NORGE! :G hahaha jag och Sandra har även fått in ett till litet äventyr i våran sommar planering ;)

Sandra körde hem mig till Ryd strax efter 2-tiden i natt.
Usch jag kom hem till en helt tom kåk.
Trodde att jag skulle vända lika snabbt i dörren.
Otäckt som fan, men jag sov fan själv hela natten! Haha
shit trodde aldrig att jag skulle våga sov helt själv, men jag fixade det allt!
Nu är jag allt en stor flicka :D haha


Nu så blir det till att sätta sig ner och plugga, skulle ju ha gjort det hela helgen.
Men som vanligt så sköt jag upp det.  
Utan i lördags, då läste jag på några läxor medans babe kollade på tv.


Babe, jag saknar dig riktigt mycket. Vill bara mysa i din famn! <3

Ha det gött


KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0