20/5 2009

Idag så var det skola från 08.00 - 11.00..
Super gött!
Vi var uppe i stan och lyssnade på olika grejjer. Som skatteverket, försäkringskassan med mera..
Åkte hem och började att laga mat till mig och lillan när jag fick det hemska beskedet från min mamma..


Hon har under en längre tid haft en "bul" aktig sak i halsen, men både känner och ser den om man kollar noga.
Min mamma har aldrig tagit denna "bula" på allvar.
Men när hon var sjuk senast så kollade dom den på Vård centralen.
Hon skulle få en remiss till KSS.
 Och idag så var hon på denna undersökning.
Och hon fick beskedet att det var en tumör liknande grej som satt där under halsen på henne.
Om denna tumör är god eller ond kommer vi inte att få veta förens om 1 vecka!
I 1 vecka så kommer hela familjen gå runt på helspänd..

Mamma fick till svar att den lutar mot det gode eftersom att det fanns vätska i den.


Jag och min mamma har aldrig någonsin varit så här bra vänner förut!
 I dagens läge så snackar vi om allt.
För bara något år sedan så ville jag inte ens se henne, jag ville inte snacka med henne.
Jag kallade henne massa saker och hoppades att hon skulle dö.
Att hon skulle försvinna från mitt liv.
 Fine, det händer fortfarande att jag gapar åt henne att hon är en hora eller en fitta.
Men vi blir sams lika fort igen.
Nu när man har fått veta att det kanske inte ligger så bra till så får man sig verkligen en tankeställare!!!

Det är först nu jag verkligen inser att utan min mamma så vet de fan vad jag hade gjort!
Jag älskar dig, mamma över allt annat!
 Du är min klippa i stormen och hoppas att du kommer vara det LÄNGE till!!  <3<3

Nu så ska jag plugga lite innan min mamma kommer hem och berätta mer noggrant vad som kommer vänta henne och oss i familjen..

Othilia ska även komma till mig.
Tack stumpan att jag har dig i mitt liv!
Du betyder riktigt mycket för mig <3


Ha det gött

KYSS  ♥



•·         Babe, jag behöver verkligen dig nu! <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

Kämpa på!!

Finns om du behöver prata <3

2009-05-20 @ 17:05:07
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Lillis

erika! ring mig när du vill. du kan ringa mej 24/7 ja finns här för dej! jag älskar dej lillsyrran (L) du betyder riktigt mycket för mej!

2009-05-20 @ 19:54:44
Postat av: Kalle och alla

alsking!!! hur ar det??! skit ocksa varfor hon! din mamma ar den underbaraste personen!! jag kommer nog hem på sondag till sverige. kommer du och moter mig? hoppas att allt gar bra pa skolan, men du menar val inte att du ska flytta nu nar jag antagligen kommer hem!! vi har redan 1 ar att ta igen hjartat! jag alskar dig erika och saknar dig. halsa bettan att hon ar stark och fixar allt!!

oskar och alla har nere halsar bade till dig, din mamma och din familj!! vi finns, hela varat gang finns for dig! <3<3<3 vi alla alskar dig erika over allt annat

2009-05-20 @ 20:11:47
Postat av: othilia

jag älskar dig hjärtat! <3

Finns alltid här när du behöver mig! <3<3<3

2009-05-20 @ 23:43:11
Postat av: Lillan ;D

Vi kommer klara detta erika,

Du ja & mamma tillsammans.

Det är bara ta en dag i taget & vänta på svar.

Älskar dig syster <3



2009-05-21 @ 20:32:41
URL: http://caaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0