21/5 2009 kväll

När Liisan kom hit så satt vi och snackade lite skit! 
Båda hade mycket att berätta eftersom att det var svin länge sedan vi var tillsammans.
Sedan drog vi ut och gick en sväng.
Eftersom att det var skönt väder så gick vi till skolan och satte oss en sväng.
Fick sedan besök av Nyman och Sebbe. Riktigt kul.
Blev någon timme med skratt och några bärs.
Jag, Liisan och nyman drog sedan hem till han och kollade på tv.
 Han drog till krogen och liisan åkte hem. Så nu sitter jag här..


Blev inget Tibro för min del eftersom att alla dricker.

Rätt skönt att vara hemma nu också.
Tänkte lägga mig i sängen och sätta på en film.
Hade varit mycket, mycket  mysigare om babe hade varit med.
Men va fan, han är fortfarande ett litet barn som ska vara full varje helg och sitter ihop med hans polare ;)
Nej nu var jag elak. Haha skoja bara med dig älskling  <3


I morgon så ringer klockan 05.00 usch jag är riktigt nervös.
Undra vad det kommer ställa för frågor.
Undra om jag kommer göra bra ifrån mig och komma in på skolan.
Undra hur stället ser ut och hur lärarna är..
Tusentals frågor som snurrar runt i mitt huvud just nu.
Men några av de största frågorna är, vad kommer hända mellan mig och babe om jag kommer komma in?!
 Vad kommer hända mellan mig, storebror, Sandra, Liisan och Othilia om jag kommer in..
Herregud. Jag vill ju inte lämna alla!
Och verkligen inte mamma. Vem ska väcka mig varje morgon?
Vem ska komma in till mig på kvällen och säga att jag ska släcka :O
Ajaj jag är nog inte så vuxen som jag tror. Hehe


Hepp, nu så ska jag ut och ta en kvälls cigg och sedan krypa ner i sängen med Nero :D

Ha det gött alla där ute

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hur gick de?

vad ska hända med mig? :O :(

2009-05-22 @ 20:16:10
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0