21/5 2009

Igår  när Othilia kom hit så blev det solning och sedan käka pizza :G haha
efter det så blev det sing star.
Jag och Lillan i ett lag mot Othilia.
Jävla Othilia.. hon vann hela tiden va fan :( haha


Senare på natten så drog jag och Lillan ut. Mötte upp Philips, Evve, Martin, Sebbe.
Sjukt underbart att slippa tänka på allt dom händer just nu.
Ville att babe skulle komma, men han var ju såklart upptagen med hans boys.


Nästan hela natten så har jag legat och kollat på film.
Så fort som jag försökte blunda så såg jag en dyster framtid.
Somnade till runt 6-tiden i morse med datorn i knät. Idag så blir det en lugn kväll.

Skulle vilja åka bort till Tibro, men ingen som ska dit tydligen.
Men får väl se vad som händer under kvällen..
Liisan ska i alla fall komma hit! :D helt underbart.
Var skit länge sen vi var tillsammans. Ska bli riktigt roligt att ha en kväll med dig igen!
Saknar sommaren + alkoholen + gyllene tider med dig va fan!<3


I morgon så blir det Vetlanda med mamma och Lillan <3
Ska bli sjukt kul att se hur det ser ut där nere.
Vem vet.. det kanske blir min nya "hemstad" :D men dock utan babe och storebror :(


Nu så ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa mig :)

Ha det gött alla där ute!

Nu har nedräkningen börjat, snart kommer svaret..

KYSS  ♥

•·         Babe, du kanske inte fattar att jag behöver dig som mest nu!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0