24/5 2009

I går så var det jobb som gällde.. 
I början så var man seg!
Har inte varit där nere på flera veckor så det kändes som om att komma till ett helt nytt ställe.


Sandra <3 kom och hämtade mig vid 22-tiden på BV och vi drog hem till mig.
Var hos mig i drygt 1 timme innan vi åkte till Tidan.
Där sprang man på alla möjliga människor.
Massa gamla kompisar, härligt som fan. sprang även på babe <3 mysigt :)
Efter en biltur hem till ryd med mycket skratt så blev babe och lillan hungriga.
Så var gör man inte, snäll som jag är ;)
Jag ställde mig och lagade mat runt 4-tiden i morse.
Segt, men det gick. Sedan runt 5-tiden så blev det till att gå upp och försöka sova.
Lyckades sova i drygt 2 timmar innan babe sparkade till mig. Haha
Då blev det soffan för mig, men sedan gick jag allt upp och la mig igen :)


Hela dagen har bestått av mys, mys och åter mys!
Helt underbart va fan. känns otroligt skönt att ligga in din famn och bara mysa <3

Nu så blir det till att försöka sätta sig ner och försöka plugga.

Ha det gött

KYSS  ♥

Tack babe, Sandra, bror, Liis och Othilia för att ni finns vid min sida.
Skulle inte fixa det utan er!

Jag älskar er<3





•·         Mamma, du får inte ge upp.
Du blir bara värre och värre, men nekar det!
Varför ljuga för dig själv och för oss?
DU måste kämpa, du får inte lämna oss <3


Kommentarer
Postat av: Othilia

Älskar dig hjärtat! <3<3

2009-05-24 @ 20:11:49
Postat av: Kusin vitamin

Du tjejen va fan vill du ha i studentpresent???

Nu är de ju inte långt kvar för dej...

2009-05-25 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0