27/5 2009

Idag/igår så var det skola..
Skräll att jag typ ska försova mig eller :S 
Måste bli bättre på att passa tider! Skolan var la chill idag.
Gjorde mitt Np, muntligt i Svenska B och fick G+ på det.
Det tackar jag för Petra ;) hehe

Efter skola så blev det stan med Othilia och Lillan <3
Vi drog och kollade på min och Othilias studentpresent till varandra.
Den kommer bli super.
Våran present till varandra kommer att vara ett halsband med 3 hjärtan.
Det ska stå våra namn i var sitt hjärta och det mittersta ska det stå twins i :)
Mycket lyckat kommer detta nog bli sessan <3


Efter att ha spanat in halsbanden och handlat lite saker till studenten  så blev det donken. Haha
Med er två har man fan aldrig tråkigt!
Efter stan så blev det till att åka hem och sätta sig ner och plugga.
Äntligen färdig med religionen. En uppsatts om jämförelserna mellan Kristendom och islam.
Otroligt skönt att man hann lämna in den i tid ;)


Så nu sitter man här och tråkar, har drivit med babe på msn med Othilia.
Jag och Othilia i telefonen och han på msn. Haha ni två alltså.
Psyket nästa eller? :P

Nu så ska jag allt ringa sista samtalet för idag och sedan krypa ner i sängen.

I morgon/idag så är det skola och sedan stan. Ska fixa några till saker innan studenten ;)

Ha det gött!


KYSS  ♥





•·         DU är för bra för att vara sann älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0