30/5 2009

I torsdags och fredags så var det ju Hökensås med klassen.
Jävligt roligt hade vi det!
Det var både intressant och lärorikt ;)
Jag, Elin, Othilia och Malin i en stuga! Bättre kan det ju inte bli. Eller joo, kanske :P
På torsdagskvällen så blev det kubb mot praktiska.
Det hela slutade med 1-1!
Usch, vi 4:BFare var ju så mycket bättre ;) hehe


Igår när man kom hem därifrån så drog man och mötte Othilia, blev sedan till att färga mitt underhår igen och denna gången är jag nog nöjd.
Efter det så kom Sandra och sedan drog vi in till min granne.
Det är hon som har gjort min balklänning, så hon ville att jag skulle komma in så att hon kunde sätta upp mitt hår och sminka mig. Bilder kommer senare i veckan skulle jag kunna tro ;)


Efter detta så blev det sing star med Lillan, Othilia och Sandra.
Jag och Sandra var i ett lag och Othilia och Lillan. Det blev även här oavgjort.
Sedan så drog dom och älskling kom <3
Hann även springa iväg och träffa Liisan<3
sjukt underbart! vi satt allt och planerade lite inför midsommar ;)
Synd att det inte blev så länge. Men det är alltid nått ;) hehe


En otroligt seg dag kommer det att bli idag!!
Jag och älskling somnade inte förens runt 5-tiden i morse och vaknade vid 10 av att hans jävla mobil ringer.
Nästa gång så blir det fan ljudlöst på den ;) hehe



Nu så ska jag ställa mig och laga mat! I detta fina väder.
Helvete, känns ju inte direkt lockande att gör det! Men men , är man kvinna så är man. Haha

Ha det gött


KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0