6/5 2009

Jag lever!! Hahaha

Skoja bara ;)


Igår så hände la inte alls för mycket.
Åkte ut till Sara på landet (Stöpen) och sov där.
Med Sara och Othilia. Härjade jävlar en stund ;) hehe
Vi kom i säng ganska tidigt för att vara vi tre!

Super giirls <3

I morse så ringde klockan 05.00 seegt som fan.
Othilia var försten upp och hoppade in i duschen, hon kom och väckte mig igen runt 05.30 då det blev duschen för min del.
Stressade alla tre som idioter för att hinna med bussen som gick 06.50.
Vi sprang över stora vägen (26:an) och jag trodde att jag skulle dö!!
Stackars lilla Sara som springer över den hemska vägen varje dag!


När man kom till skolan så blev det till att åka och handla med min hajk-grupp och så en av våra lärare.
ECO ;) skönaste läraren ever.

Efter att ha handlat mat för drygt 3000 kr så blev det till att åka tillbaka till skolan och ha Svenska B..
Seegt!!
Jag satt och väntade ett bra tag och var hyper nervös innan jag fick veta att jag inte skulle hinna göra mitt muntliga i Np. Sur som fan drog jag där ifrån och gapade lite.. (kanske lite för mycket)
Efter en stund så hade man lugnat ner sig och gick tillbaka till klassrummet där det var religion.
Där skulle det ha blivit redovisning om Islam för min del.
Men dock så blev inte detta heller.
Om man ska förkorta ner min jävla dag i korthet så har det verkligen inte varit min dag!!
Åt helvete med denna dag ;)


Drog hem till mig och började att packa inför hajken som är i morgon.
Efter att ha packat och lilla Liam och Malin har varit på besök en sväng,
så drog jag och Sara ut till henne i  Stöpen.
( ... Läs: LANDET ....).

Blev en liten promenad med massa HÄRJ innan babe kom och lyste upp min kväll!
Underbart mysigt att stå i din famn.
Kommer inte få krama dig på 2 låånga dar! 
Usch vad jobbigt allt blev nu ...
Kommer sakna dig skit mycket, min sötaste idiot ♥

Senare så kom Mattepatte upp till oss 3.
Härjade lite alla 4 innan det att babe skulle åka :(
Så nu sitter jag här, har precis lagat mat till mig, Sara och Matte! Sjukt gott.
Vitlöksbröd och någon kycklinggrej med pasta :P
MUUUMS!


Nu så blir det sängen för att i morgon så ska vi lämna Stöpen runt 07.00 tiden..
segt som fan.

Runt 9-tiden i morgon bitti så lämnar BF3 kavelbro och beger sig ut till skogs tills på Torsdag..
Nämen usch vad hemskt det lät!
SKOGEN fyfan alltså ;)  
2 dagar ute i skogen!!
Men töser och pöjkar, detta fixar vi! xD
Hoppas bara nu att allt kommer gå super bra med alla grupperna och att vi kommer få det riktigt roligt tillsammans
UTAN BRÅK!! :P


Nu så ska jag börja packa ihop mitt sista innan en av Saras sängar ropar på mig ;) haha

Gonatt alla där ute..

Ha det gött


KYSS   ♥


Matte hälsar till er alla där ute ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0