7/5 2009

Wiiho.....
Jag klarade hajken! Jag överlevde 2 dagar i skogen! Herregud.. haha


Igår lämnade vi skolan runt 9-tiden.
Åkte hem till Maria i Mölltorp (en av mina lärare) Vi samlades och pratade lite om vad som kommer hända ske och sedan blev det lite fika.
Åkte sedan ut till skackastugan där vi skulle ha våran hajk.
Blev till att fixa till allt för de grupper som skulle komma under dag 1 och dag 2.
Rörigt men kul.

I går kväll så hade ena gruppen sina aktiviteter och idag så hade 3 olika grupper sina aktiviteter.
 Tyvärr så var värdert skit idag!!
Det var rätt maffigt att ta hand om 6-åringar som gnällde till någon gång.
Det spöregnade, blåste kallt som fan och kallt som satans!
Det blir ju inte bättre av att vi 4 ledare typ rök ihop!
Men det verkade ha löst sig.

När alla 3 grupperna hade åkt idag runt 2-tiden så blev det till att städa och packa in alla saker i bilarna.
Alla ville verkligen hem så fort som fan gick det allt..
De flesta i klassen var sega, frusna och trötta.

Så nu äntligen sitter man i lillsyrrans säng insvept i ett varmt täcke med en kopp kaffe i handen.
Underbart skönt!
Det ända som fattas är babe.

När jag kom hem så fick jag veta att jag och Lillan ska vara barnvakt under kvällen.
Som tur är så är det åt en 8-åring.
Min lilla kusin Martina.
Sjukt gött att det inte va småbarnen i kväll.


Ikväll så är det ju även hockey på TV :D
Yeeeah!
Otrolig glad över att matchen blev flyttad så att man kan följa den på tv.
Hade den spelats igår som planerat så hade ju jag och min lilla Sandra missat den :(
Men nu hade vi allt tur :D

Nu så ska jag sitta i telefonen en stund för att planera om helgen.
Vi hade allt klart för oss för ett par dagar sedan, men sen så fick vi veta i förrgår att vi inte kan sova/vara där vi skulle..
Det skulle tydligen komma en kille dit.
Men men it´s the life. Bara till att planera om allt, eller hur giirls<3

I helgen så ska jag i alla fall vara med dom BÄSTA! ;)


Hepp, nu så ska jag kanske börja så att jag hinner sova en sväng innan hockeyn.

Ha det gött!

KYSS   ♥


Kommentarer
Postat av: sara

ja vet ja e sämst..

2009-05-07 @ 18:38:38
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: carro

jävlar röv, som tar min säng och grejer. :(

Sen du var fan mig inte barnvakt vem fick ta hand om henne jo lilla jag :D För du låg och SOV hela tidne. Skämms erika å !! ; <3

2009-05-07 @ 22:23:33
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: mannen me guld i byxan

..ryssland är i final å är bäst hahahah

2009-05-10 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0