17/9 2009

Tjaa fan


Idag så var det skola från 08.45 – 15.30. fast det att det var en hel dag så fick dagen fort! vi har äntligen få börja arbete lite på riktigt. Idag så har vi startat med vårat första grupparbete :) vilket känns roligt och bra. Hamnade i en bra grupp, med mig, Maria.K. Susanne och Maria A. Fick även bekräftat idag att jag har en praktik plats i Skövde vecka 40 ;) Sjukt nice!


Äntligen en hel vecka hemma i Skövde. Och hoppas verkligen att jag kommer kunna att träffa alla som jag verkligen vill träffa igen. Och lika mycket som jag vill :) Hoppas verkligen att jag får spendera tid med den som jag vill det mest med! Och att allt löser sig.


Efter skolan så blev det till att gå hem och sova någon timme. Vaknade av att min kära mobil ringde ;) haha nu under kvällen så har jag, Mickan och Sabina suttit och snackat om allt! Riktigt kul.


På förmiddagen i dag så fick jag ett telefonsamtal från en av mina kompisar. Eller aah i hennes ögon är vi polare, men inte i mina! Hon har inte hört av sig sen jag flyttade. Vilken stil. Det är som en av mina kompisar här nere säger… det är verkligen nu som man inser vilka som verkligen är ens äkta vänner. Dom som är det, är dom som hör av sig, kanske inte dagligen. Inte det jag har bett om, men som i alla fall kanske kan slösa ett sms i veckan i alla fall och se hur det är eller något. Det hade varit lite roligare. Kan dom inte ens göra det så behöver dom fan inte höra av sig över huvudtaget! Så känner jag i alla fall.. kanske är fel, men men..


Alldeles strax så blir det sängen. I morgon så ska vi åka på en föreläsning i Hultsfred. Så bilarna går här ifrån runt 8-tiden i morgon. Och föreläsningen börjar vid 9-tiden. Ska bli kul att se lite mer av småland ;) haha


Usch vad tiden går fort ändå! Redan mitten av September. Har gått en hel månad sen jag flyttade hit! Helt sjukt att det har gått så fort. Det  är exakt 3 månader kvar tills jag, Sandra, D och P åker i väg. Bara längtar kan jag ju säga. och om exakt 3 månader så blir det en hel månads lov! xD Som ska spenderas i Skövde. Helt underbart ;)


Nepp, nu så blir det fan sängen. Ska ta min sista tablett för dagen och sedan krypa ner i min varma säng.

Ha det gött!



* komihåg att jag väntar fortfarande på dig….. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0